Today Is My Day

Hejsan, har presic ätit klart och nu väntar jag på kusinerna som kommer, för idag vet ni vad, idag är det miiiiinnn föedelsedaaaag yyeey haha, ne men idag fyller jag äntligen 15 år fyfan vad sanbbt det har gått känns som det var igår jag fyllde 14 år, usch fy jag börjar bli gammal hahha, så idag blir det tårta och massa skoj , hade tänkt kolla på Eurovision song contest med min kusiner eftersom det är final idag så, ska försöka övertala min konstiga kusin att sova över hemma hos mig ikväll, Aja ha en forsatt bra dag som jag säkert kommer att få så hörs vi lägger ut bilder när jag orkar! Puss ♥

En bild från we♥ it

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0