Tjäna pengar genom din egna blogg :)


Som alla andra bloggar blev jag med medlem på ADsettings.com där du kan tjäna pengar genom din blogg.
Genom att lägga ut sådana här annonser på din blogg ↑↓ och få fler och fler att bli medlema.
Så tykcer du med ska bli medlem, super eneklt tar inte mer en 2 minuer av er tid! :)
- För varje person som blir medlem med din länk får du 70 kr! Fantastiskt :)
SÅ KLICKA:
1. PÅ NÅGON AV ANNONSERNA
2. KLICKA PÅ PUBLISHER OCH FYLL I
3. AKTIVERA DITT KONTO GENOM DET MAILET DU FÅR
4. KLICKA SEDAN PÅ ALLA ANNONSÖRER
5. ÖVERST STÅR DET ADSETTINGS KLICKA SEDAN PÅ ANSÖK TILL PROGRAMET
6. SEDAN ÄR DET BARA TILL ATT LÄNKA OCH TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG! :)

HELT GRATIS! :)

Hjälper gärna till med frågor om ni har det! :)



Kommentarer
Postat av: Florina ", ♥

jag kan en ännu bättre sida! ;)

2012-06-02 @ 17:23:21
URL: http://florinas.blogg.se/
Postat av: Arijeta

Vilken hehe? :*

2012-06-09 @ 17:04:35
URL: http://arijeta.blogg.se/

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0