Godnatt

Det har varit en tråkigt rolig dag, haha vad menar jag nu ? Jo, vaknade klockan 9 och satt och kollade på TURKISK serie till 5 på eftermidagen haha NO life, sen kommer min kompis och knakar på och frågar om vi ska dra till pizzerian och käka där idag, så vi drog dit, efter det stack vi hem till henne och gravade till min idol William Spetz asså gud den killen är fett skön, han har humor han vet vad det är, eftersom jag skratta åt allt till och med till mina egna skämt borde ni fatta hur mycket jag garvar åt killen, skönaste killen vetja. Nu sitter jag här och tråkar än fortfarande inget liv haha, ne ska snart dra mig till sängen och sova, och FAAAAAAAAAN vad gött säger jag bara går i skolan bara måndag och tisadag för på onsdag har vi tydligen studiedag och torsdag är det kristehimmelsfärd(ursäktastavningen) och fredag är vi tydligen lediga, häääärligt.
Godnatt och sov sött!!
True story


Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0