En liten hemliiiis

Hejsan, sorry för att jag inte har bloggat, men det blev så. Nu kommer jag till rubriken, en hemliiis som jag inte sat till er, det är att jag är en Directioner, älskar One Direction speciellt Liam Payne, älskar alla i bandet dom är så underbara men tycker Liam har det lilla extra som jag föll för. Men så blev allt skit idag, blev förbannad kan va därför jag inte bloggat heller, ni som är Directioners eller kan om One Direction borde veta vem Baby Lux är, en dotter till deras låtskrivare eller han som hjälper/ hänger med One Direction.  En idiot skrev en så fruktansvärt text om Babu Lux, Zayn och Harry som gjorde många Directionres arga ocg förvirrade. Vi hittade två äckliga idiotiska texter på nätet den ena var skriven av en anonym person och den andra av en tjej som finns på twitter och hon heter @bieberdelrey, vi vet inte om novellerna är skrivna av samma person men det var överdrivet äckligt dummt och aa gud. Tjejen behöver verkligen hjälp och skaffa sif ett liv..
One Direction my life..




Kommentarer
Postat av: ZAYNMELOVEIT

TJOOOO

Svar: Hejhej, vem? :)
Arijeta Syla

2012-06-30 @ 23:43:12

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0