Boring

Heeeeeeeeeeeeejjjsssssssssssssssaaaaaaaaaaannnn! Hahha ryck? Svar: Jaaa, har så himla trååkigt så det inte sant. Vad har jag gjort idag? Jag har städat lite(duktig flicka) sen duschat över 2 timmar, och sen kollat på en serie, som sagt jag har inget liv. Har glömt lägga ut på det som jag köpt men det kommer hoppas vi hiihi. Igår var vi på födelsedags firande hos min Albin som fyllde 1 år, vi var framme i Helsingborg cirka 1 på dagen och kom hem klockan 2 på natten haha ojdå. Sov som en stock när jag kom hem. I morgon börja skolan efter ett härligt "lov", usch på det .. vill inte till skolan längre alltså jag har tröttnat på det som f*n.
Satt och kollade på klänningar på Nelly.com föll för en helt och hållet.
Aja ha en fortsatt bra dag! puss
Bild på klänningen som jag hittade på Nelly.com



Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0