Awsome Day

Heeeeeeeejsaaan, sitter här och vilar efter en underbart härlig dag, först var man i skolan sen kom man hem och vilade lite, så gick jag till Florina och vi var ute hela dagen lång var vid slottsruinen och tog lite bilder sen drog vi till campingen och doppade fötterna lite sen va vi hos Florina igen som kom vi hem till mig lite, asså sådana underbara dagar med härligt väder vill man ha varje dag, har varit så sjukt fint väder! Hoppas ni har haft en fantastiskt bra dag som jag och ha en forsatt bra kväll! puss ♥

Bilder från dagen

Min underbara Florina
Jag

Kommentarer
Postat av: Florina ", ♥

det var awsome baby, pussss :* <3

2012-05-25 @ 19:02:03
URL: http://florinas.blogg.se/

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0