Tandläkaren

Tjosaan, idag började jag min dag med att springa upp till tandläkaren, guud det är det värsta jag vet, har tandläkar skräcken kvar sen ja var liten haha, var faktiskt helt okej som vanligt som tur har jag aldrig haft problem med mina tänder tack gud för det, har sett andra som lidit av sina tänker.
Aja ska gott göra det med shopping i jkpg imorgon för imorgon åker jag till Huskvarna äntligen och dra ut med kusinen och shoppar yeey.
Jag vet inte vad jag ska göra denna gråa regninga dag, sova kanske? eller vad kan man göra? Känns som jag ruttnar bara av att sitta här ju!
Men får la hitta på något, så ni får ha det bra så länge! :)
 
Hahah känner igen mig på bilden när läkaren stiger in i rummet :)
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0