Nail Inspo

Hejsaaan, tänkte ge lite nagel inspo efter jag berättat om min helg och så vidare.
Har inte något mer än att säga att jag har hållt på med blogg desginer hela helgen, gjort min egna och ny till min kusin med eftersom hon ville ha en ( ardijanas.blogg.se ) om ni vill kika in så!
Och jag är snabb vetni han med båda på EN helg, hah ne men inte så svårt så gick snabbt och satt med dem 4 timmar sen paus 30 nmin sen 4 timmar igen haha, ja ni.
Det blev aldrig Huskvarna eftersom jag kom på att jag skulle till tandläkaren i morgon, så får pappa kanske skjutsa upp mig till min kusin då jävlar blir det shopping.
Ska få med mig så mycket jag kan haha.
Ne men vill spendera så mycket tid med min kusin som det går eftersom på Lördag åker hon till Kosovo, usch vad fuskit jag vill med åka!
Aja sånt är livet haha, ha en bra kväll!

Nail Inspo

Kommentarer
Postat av: Sabrina

snyggt apa? kanske borde åka te vetlanda och göra ngt sådant snart!

Svar: Haha jaja gris, tycker med det!
Arijeta Syla

2012-06-26 @ 11:16:30
URL: http://daretodance.blogg.se

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0