My Day!

Hejsan sorry för inget inlägg igår, men nu är jag här.
Tänkte berätta lite om gårdagen, kom hem och vilade lite, så gick jag iväg med min kompis och solade 25 minuter, så bakade vi kladdmuffins muuums. Så jag har mer varit med kompisar igår kanske därför det blev dåligt med uppdateringen.
Kom hem nyss då va ute lite med kompis snackade lite om allt möjligt. Så har inte hänt något speciellt. Imorgon ska vi spella brännboll mot en annan klass, och på tordag har vi volleyboll turnering i skolan då, sen fredag slutar vi!
Längtar så mycket tills dess. Nu ska jag ta och kolla på serie sen ära lite så vi hörs! puss ♥

Har inga bilder att bjuda på just nu!

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0