Macadamia Natural Oil Nourishing Leave-In Cream -- Macadamia healing oil treatment

Hejsan, eller godmorgon, jag vaknade länge sen så, ska dra ut med min kusin hem till mig idag hämta lite kläder för i morgon åker jag till Huskvarna tror jag.
Jag har faktiskt inget speciellt att säga til er men tänkte tipsa om två hår produkter!
Macadamia Natural Oil Nourishing Leave-In Cream & Macadamia healing oil treatment.
Jag har haft det hemma men va inte så intresserad av det så testade det igår. Rikitigt bra produkter ska jag säga.
Krämen är till för håret då haha men vet inte direkt vad det är bra för men däremot Oljan är perfekt till alla hårtyper, den är bra för tort och skaddat hår som man applicerar på torrt eller fuktigt hår men jag föredrar fuktigt hår eftersom tar man det på trott hår ser det oljigt ut och som man inte duschat på jätte länge.
Resultatet blir ett mjukt och hälsosamt hår som också får ett naturligt UV-skydd mot skadlig strålning. Torrt och slitet hår får ny glans och blir mirakulöst återfuktat.
Rekommendera det starkt speciellt oljan som jag skrev mest om, + att det luktar jätte gott haha.
Finns att köpa på Eleven.se
 
 
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0