JAG VILL IVÄG

Heeeeeeeeejsaan, sorry för en dålig uppdatering men har inte orkat, snackade så mycket om shoppingen ju och jaaa det blev shopping och fick med mig grejer blev nöjd med det, kanske lägger in bilder om jag verkligen orkar.
Nu övergår vi till rubriken asså usch ne jag vill med bort från detta skitväder och tråkiga lilla stad jag vill ner till Kosovo, min kusin åkte idag asså fan vad fuskigt jag vill med åka, träffa släktingar kusiner gå ut på kvällarna bada och sola på dagarna asså får sjukt stor damp snart, nästan alla har åkt nu och jag sitter här forever alone, usch fyfaaaaaaaaaan säger jag bara.
Vilket förderar ni soliga dagar med sol och bad och massa med kompisar, kusiner, släktnigar, eller va hemma forever alone och kolla ut genom fönstret när det regnar???
Fan för detta men hoppas min kusin får det bra där nere och kommer hem med presenter till mig hahha, hon har lovat så!
Och min fina Florina åker nästa vecka med får önska henne trevlig sommar där nere med!
 
Aja nu får man FÖRSÖKA ha det lite roligt iaf!
 
Jag fördrar bilden till vänster STORT!!
 
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0