USA - Los Angeles

Haloooj, sitter här och kolla på saker och ting, har haft en tråkig/rolig dag, satt hemma och gjorde ingeting , så gick jag förbi min kompis en stund som kom en anna kompis till mig och hängde lite. Så har inte hänt något speciellt. Men ska komma till rubriken nu, har funderat lite på språkresa nu till LA i USA men min kusin, men eftersom jag var 95% säker på att mina föräldrar skulle kommentera att det och inte klokt att låta sin 16 åriga ( eftersom det är planterat till nästa år ) åka ensam till USA. Men så tog jag upp det igår och dom tog det bra. Och så kanske åker till USA nästa år med min kusin, vad är en språkresa kan man frågasätta sig nu?, JO, det är en resa där det är flera elever som reser till ett land med ledare/guider under 2-4 veckor och lär sig just det språket man pratar i landet ( amerikansk engelska då ), men oj vad tråkigt att gå i skolan vi gör det redan här i Sverige kan man säga nu,men nej det är forfarande en språkRESA, det är en underbar kul resa med, man belönas efter skolan med att gå ner till stränder eller shoppa, och massa kul, och speciellt i USA come on dudes! det är rena drömmen att resa med en man snackar allt om och är en tonåring och inte med sina föräldrar, bara till att plugga lite och komma bort en stund från allt skit ett tag, helt underbart, om ni är intresserade så klickar ni här så kan ni läsa mer om resan → http://www.sts-education.com/sweden/ls/.
Just nu är det bara det här som sitter i mitt huvud! Happy Girl here!
Ne men nu ska jag kolla genom lite skol saker så hörs vi! puss ♥
Los Angeles ↓ ↑

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0