Gone

Hejsan där, har varit en okej dag idag, kom hem vilade en stund, så kom Florina hem till mig och vi skojade lite hoppade stutsmatta hahah vi har tydligen inte kommit över lågstadiet, haha ne men det var länga sen, måste erkänna det var riktigt kul haha. Så kollade jag på filem Gone precis , rekommenderas, visar verkligen vad syskon är ändå om man bråkar käftar mot varandra så är det ändå ens syskon, tycker ni ska ta och kolla på den , i morgon är det Sverigest nationaldag så det betyder att vi kommer vara lediga från skolan, hihii vad skönt onsdagarna är en av dom segaste dagarna jag vet, usch. Aja ska snart lägga mig känner att ögonlocken svider lite. Ha det bra så hörs vi! puss ♥

Trailer

Kommentarer
Postat av: Florina ", ♥

såg den filmen förra veckan typ, skitbra! :D

2012-06-06 @ 20:25:29
URL: http://florinas.blogg.se/

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0