Dålig Update :(

Tjosan, förlåt för en dålig uppdatering men har inte haft tid, har faktiskt inte hänt något speciellt dessa dagarna jag inte bloggat så har inget kul att berätta, idag så var jag med några kompisar chillade lite vad ska man annars göra finns fan inget ursäkta mitt språk men så är det, jag är forever alone hemma eller mina föräldrar är hemma men min syster är i Norge på besök hos mina kusiner, jag hade tänkt att stanna kvar här hemma under tiden mina föräldrar åker upp dit i slutet av veckan och va med kusinen men eftersom det finns släktingar där uppe som jag inte sett på ett år så känns det som att jag kommer åka med eller jag ska det är så himla kul att träffa släktingar man inte träffat på länge, lite shopping och sånt blir det hoppas jag, nu ska jag chilla med chkolad och ett stort glas fanta och kolla på film, så ni få ha en forsatt bra kväll! puss ♥
Bjuder på en bild som ni redan sett från avslutningen :)



Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0