Awsome Day

Heeeeeeejsaaaan, kom hem för typ en timma sen efter en helt sjuk dag, började dagen med att städa lite sne gick jag till Florina min fina och hängde med henne nästa halva dagen och snackade så mycket om allt precis allt som finns att snacka om lite om samhället idag , vänner , sommar, allt möjligt och mycket snack blev det om Kosovo, asså inget bättre än kosovo finns inte, så var vi med sasse och några andra typ i 2-3 timmar och snackade så mycket om allt möjligt, vädret har varit super bra, men min pollen allergi ville inte mer så jag gick hem eller alla andra gick hem med, men har varit en grym dag tack för denna dagen alla min underbara fina vänner, hel sjuk dag.
Hoppas ni hade en bra dag med? :)
 
Asså sjukt fina bilder, hittade dessa på we ♥ it
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Tack så mycket för det, fina du. Detsamma! Har du haft en bra vecka hittills?

Svar: Hihi :D, Ja då hoppas du haft det med? :D
Arijeta Syla

2012-07-02 @ 21:50:14
URL: http://johannasofiaa.blogg.se

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0