1a Juni 2012

Hejsan, kom hem från skolan lite tidigare idag orkade inte va kvar mer och var tvungen att göra en inlämning klar till måndag för betygen sätts på måndag så! Idag är det äntligen fredag yeeyy. Vet inte vad jag ska hitta på i helgen om min kusin inte kommer i helgen får väl jag tråka om vi inte åker till Huskvarna.
Ska nog dra mig till sängen en stund och vila sen efter jag snackat med min kusin från Slovenien det var länge sen så, saknar henne en massa längtar till att få se alla kusinerna snart.
Aja ha en forsatt bra dag så hörs vi! puss ♥



Nu har äntligen sommaren kommit ..


Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0