Dream Car?

Hejsaaaaaaaan, asså vet inte vad som är felet med mig, ibland kan jag blogga skiten ur mig och ibland känns det som jag inte har ngn blogg?, haha MÅSTE VERLIGEN ÄNDRA PÅ DET!!!!
Ajaa, har inte hänt så mycket sitter har med ett huvud in smörjat i ricinolja och lyssna på musik.
Hade trevligt folk på besök hos mig precis, och så satt ja och kollade på en blogg vet inte vad den hette men en tjej som hade tagit körkort, och jag ÄR så INNE i det här med övningköra och ta körkort, asså verkligen super taggad till det här med toerin och massa vill ha en egen bil där jag kan köra runt och gå ut och shoppa när som haha.
Nej men verkligen tycker det är ser super kul ut med att köra runt med en egen bil haha! Nästa år så är jag ju 16 då smäller det då jävlar ska jag övningköra!
Har ni tänkt på det här med körkort och övningköra och skit?
Har ni funderat att ta körkortet?
 
Och alla har väl sin drömbil eller hur?
Här har ni min drömbil iaf, haha super tidigt att tänka på sånt här med vet inte vad tusan som flög in i mig hahah!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

det var ingen ful bil det du, så jäkla snygg!! ;)

Svar: Haha nej verklige inte, snyggaste som finns än så länge enligt mig haha! ;D
Arijeta Syla

2012-07-08 @ 14:51:29
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0