Blattar In The Hood (BITH)

Heeejsaaan, ja jag vet har blivit ur dålig på att blogga men ska försöka ändra på det!
Har inte gjort så mycket idag , har varit med Florina och Sasse en stund, skojat och skrattat som vanligt.
Ska komma till rubriken nu, Blattar In The Hood.
Jag och några andra har skapat en humor grupp, vi finns i vår blogg (http://blattarinthehood.blogg.se) och youtube sida.
Vi har precis kommit igång typ för 2 dagar sen haha.
Men vi kommer bland annat lägga ut klipp och inlägg så klart, och det är bara nöje, skoj , humor. Och självklart är detta seriöst men fortfarande skoj som sagt.
Vi har lagt ut vår första youtube video som jag inte är med i annars är alla andra med vad jag vet.
Självklart kommer jag vara med i alla andra kommande klipp.
Här har ni den första av många som kommer komma, detta är ett uppträdande i en skol show som vi brukar ha varje år, och som sagt är jag inte med, bara som bakgrundsdansare i slutet.
Enjoy ;)
 
 
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0