Orkar inte!

Tjosan, jag sitter här och dryga, varför inte?
Sen ska jag ta mig en chips påse med en cola till soffa och kolla på tv, för imorgon börjar ännu en utmaning, alltså DAGISBARN. Helt rent ut sagt orkar jag inte, värsta praon i hela mitt liv, och det är så otroligt långa dagar, hellre i skolan än på dagis, fattar inte att folk som jobbar som dagisfröknar verkligen orkar, den ena slå sig, andra är snorig, annan måste byta blöja, nej tack, inget för mig, längtar till fredag så det är slut.
Men vi hörs! puss mina underbara!

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Bloggen är skappad av Arijeta (jag). Designen syns bäst på Google Chrome & Mozilla Firefox. ©Kopiering är inte tillåtet. Material eller kopiering från min blogg anmäls.
RSS 2.0